Ви в захваті від Minecraft? А чи знали ви, що це не лише гра, а й безмежне середовище для навчання.
Наш курс допомагає опанувати основи програмування на практиці. Кожен урок — майстер-клас, на якому викладач покаже та надасть покрокові інструкції для створення власних ігор.
Після занять на вас чекатиме домашнє завдання, яке буде перевіряти та оцінювати викладач. Тож упродовж навчання ви створите власну версію Fortnite, The Forest, Spleef та ще безліч ігор!
Долучайтеся вже сьогодні. Навчання може і повинно бути схожим на гру!
*Учасники курсу отримують доступ до ліцензійних програм для навчання
Щовівторка о 20:00 та щоп'ятниці о 20:00 та
завжди доступні у запису
Особистий куратор, закріплений за кожним учнем
На вступному занятті діти дізнаються, що таке MakeCode, як із ним працювати, а також, що таке події, для чого їх використовують у програмуванні та хто такий агент і як його використовувати.
На цьому занятті учні дізнаються, що таке абсолютні координати та для чого їх використовують у Minecraft. Порівняємо відносні та абсолютні координати. Використаємо свої знання, щоб створити програму появи тварин у заданих нами місцях.
На цьому занятті учні знайомляться з методом програмного будівництва в Minecraft:EE, що має назву «конструктор». Діти навчаються розробляти складніші алгоритми та використовувати їх на практиці.
Цей урок є продовженням попереднього заняття. Продовжуємо будівництво та удосконалюємо наш корабель
Урок є завершальним етапом проєкту «Навколосвітня подорож»
На цьому занятті діти дізнаються, що таке змінні, як їх створювати в Minecraft, як правильно називати, працювати з ними і де вони найчастіше використовуються в середовищі MakeCode. Створимо програму, що буде відповідати за спавн (появу) монстрів, підрахунок використаних стріл, підрахунок вбитих монстрів і таймер.
На цьому занятті робимо програму, що буде відслідковувати, який тип блоку ми зламали, і на основі цього буде додавати, віднімати чи обнуляти значення.
На цьому занятті ми продовжимо вивчати змінні. Дізнаємося, що змінні бувають не тільки числовими, а можуть містити й інші типи даних. Окрім цього, ми пропрацюємо краще розуміння того, для чого змінні потрібні. А саме для збереження та передачі даних. На цьому занятті ми будемо робити програму, що відповідатиме за друк слів блоками, в яку ми передаватимемо різні значення змінних.
На цьому занятті ми повторюємо засвоєний раніше матеріал. Сенс гри полягає в тому, що необхідно першим зламати блок сніг під супротивником. Якщо це вдалося, то він падає у лаву.
Познайомимося з умовними твердженням «якщо…то…інакше». Запрограмуємо агента на розпізнавання блоків.
На цьому занятті учні знайомляться з поняттям функції (функція – частина програми, яка реалізує певний алгоритм і дозволяє звернення до неї з різних частин загальної (головної) програми) та в яких випадках вона застосовується. Отримають пояснення, для чого організовувати програму в зручні окремі функції.
Знайомимося з випадковими числами у програмуванні та де їх застосовують. Програмуємо гру «Паркур».
На цьому занятті ми програмуємо гру, що буде створювати мішені у випадкових місцях, використовуючи випадкові числа. Завдання гравця – влучити в ціль.
На цьому занятті ми завершуємо створення нашої гри
На цьому занятті учні дізнаються, що таке масиви, де їх використовують, що таке індекс масиву. На занятті створимо програму «Куля передбачень», що буде робити випадкові передбачення.
На цьому занятті учні дізнаються як користуватися вбудованими в MakeCode математичними символами та як створювати формули і для чого це потрібно. Щоб краще засвоїти матеріал, учні створять вулкан за допомогою програмного коду.
На цьому занятті продовжуємо працювати з масивами та повторимо минулі теми. Нашим завданням буде зробити гру, в якій добрі персонажі гри (големи) протистоятимуть монстрам
Продовжуємо працювати з математичними формулами. Робимо годинник, що будуть показувати час у середині світу майнкрафт.
Починаємо роботу над створенням гри «хрестики-нулики». На першому занятті цього проєкту ми сконцентруємося на створенні коду, що відповідатиме за будівництво поля для гри
Продовжуємо роботу над створенням гри «хрестики-нулики». На цьому занятті ми створимо механіку гри та повторимо минулі теми: змінні, умовні оператори, типи координат.
Створюємо зображення улюбленого моба за допомогою програмного коду.
Розпочинаємо створення фінального проєкту під час виконання якого ми повторимо пройдений матеріал протягом курсу. Разом з тим, це наймасштабніший проєкт протягом курсу
Продовжуємо роботу над океанаріумом.
Заняття є наступним етапом в реалізації проєкту «Куточок океану».
Завершуємо найбільший проєкт курсу
Відвідуйте онлайн-трансляції, або ж переглядайте записи уроків, коли вам заманеться
Батьки хвилюються меншеЖодних вечірніх повернень після відвідування репетитора
Уроки можна переглядати вдома, у зручній та затишній атмосфері
Про вас піклуватимутьсяМенеджери «На Урок» готові надати вам будь-яку інформацію про навчання на онлайн-курсах
Якщо ви пропустили онлайн-трансляцію, ви завжди можете переглянути її повторно у запису
Гарантія повернення коштівЯкщо ви вирішите припинити навчання, ми повернемо вам кошти за невикористані уроки