Курс «Основи програмування у середовищі Minecraft: EE» для дітей 10–12 років

Запишись на курс уже сьогодні!
Навчіться створювати власні ігри у Всесвіті Minecraft
Гандзюк Юрій

Вчитель програмування, стаж роботи — 3 роки.

Про курс

Ви в захваті від Minecraft? А чи знали ви, що це не лише гра, а й безмежне середовище для навчання.


Наш курс допомагає опанувати основи програмування на практиці. Кожен урок — майстер-клас, на якому викладач покаже та надасть покрокові інструкції для створення власних ігор.


Після занять на вас чекатиме домашнє завдання, яке буде перевіряти та оцінювати викладач. Тож упродовж навчання ви створите власну версію Fortnite, The Forest, Spleef та ще безліч ігор!


Долучайтеся вже сьогодні. Навчання може і повинно бути схожим на гру!


*Учасники курсу отримують доступ до ліцензійних програм для навчання

 

Запишись на курс уже сьогодні!

Щовівторка о 17:00 та щоп'ятниці о 17:00 та
завжди доступні у запису

25 занять по 1 ак. години / 400 завдань
238 грн / година

Чому навчатися з нами краще, ніж з репетитором

Індивідуальний підхід
Всі учні отримують увагу. Навчання проходить у невеликих групах, що є дуже ефективно
Авторська навчальна програма
Матеріали, які використовує викладач, є авторськими та постійно оновлюються
Викладачі — професіонали своєї справи
Мають досвід роботи у приватних навчальних закладах
Підтримка 24/7
Поставити запитання викладачу можливо навіть після уроку
Онлайн-формат
Заняття проходять в режимі онлайн та завжди доступні у запису
Економія
Одна година навчання коштує в середньому — 50 грн

Як відбувається навчання

Відеоуроки онлайн з викладачем
Активна взаємодія під час уроку
Запис уроків та доступ до них
Гейміфікація процесу навчання

Інтерактивні домашні завдання
Додаткові матеріали до кожного уроку
Шкала ефективності навчання
Відкритий рейтинг учнів курсу

Особистий куратор, закріплений за кожним учнем

  • Допомагає не пропустити важливі заняття
  • Контролює виконання домашніх завдань
  • Консультує учнів, які зіштовхнулися з труднощами під час навчання
  • Робить ваше навчання зручним та ефективним

Програма курсу

На вступному занятті діти дізнаються, що таке MakeCode, як із ним працювати, а також, що таке події, для чого їх використовують у програмуванні та хто такий агент і як його використовувати.

 

На цьому занятті учні дізнаються, що таке абсолютні координати та для чого їх використовують у Minecraft. Порівняємо відносні та абсолютні координати. Використаємо свої знання, щоб створити програму появи тварин у заданих нами місцях.

 На цьому занятті учні знайомляться з методом програмного будівництва в Minecraft:EE, що має назву «конструктор». Діти навчаються розробляти складніші алгоритми та використовувати їх на практиці.

Цей урок є продовженням попереднього заняття. Продовжуємо будівництво та удосконалюємо наш корабель

 

Урок є завершальним етапом проєкту «Навколосвітня подорож»

На цьому занятті діти дізнаються, що таке змінні, як їх створювати в Minecraft, як правильно називати, працювати з ними і де вони найчастіше використовуються в середовищі MakeCode. Створимо програму, що буде відповідати за спавн (появу) монстрів, підрахунок використаних стріл, підрахунок вбитих монстрів і таймер.

На цьому занятті робимо програму, що буде відстежувати, який тип блоку ми зламали, і на основі цього буде додавати, віднімати чи обнуляти значення.

 

На цьому занятті ми продовжимо вивчати змінні. Дізнаємося, що змінні бувають не тільки числовими, а можуть містити й інші типи даних. Окрім цього, ми пропрацюємо краще розуміння того, для чого змінні потрібні. А саме для збереження та передачі даних. На цьому занятті ми будемо робити програму, що відповідатиме за друк слів блоками, в яку ми передаватимемо різні значення змінних.

1 ак. година / 5 завдань

На цьому занятті ми повторюємо засвоєний раніше матеріал. Сенс гри полягає в тому, що необхідно першим зламати блок сніг під супротивником. Якщо це вдалося, то він падає у лаву.

Познайомимося з умовними твердженням «якщо…то…інакше». Запрограмуємо агента на розпізнавання блоків.

На цьому занятті учні знайомляться з поняттям функції (функція – частина програми, яка реалізує певний алгоритм і дозволяє звернення до неї з різних частин загальної (головної) програми) та в яких випадках вона застосовується. Отримають пояснення, для чого організовувати програму в зручні окремі функції.

1 ак. година / 5 завдань

Знайомимося з випадковими числами у програмуванні та де їх застосовують. Програмуємо гру «Паркур».

На цьому занятті ми програмуємо гру, що буде створювати мішені у випадкових місцях, використовуючи випадкові числа. Завдання гравця – влучити в ціль.

На цьому занятті ми завершуємо створення нашої гри

На цьому занятті учні дізнаються, що таке масиви, де їх використовують, що таке індекс масиву. На занятті створимо програму «Куля передбачень», що буде робити випадкові передбачення.

На цьому занятті учні дізнаються як користуватися вбудованими в MakeCode математичними символами та як створювати формули і для чого це потрібно. Щоб краще засвоїти матеріал, учні створять вулкан за допомогою програмного коду.

 На цьому занятті продовжуємо працювати з масивами та повторимо минулі теми. Нашим завданням буде зробити гру, в якій добрі персонажі гри (големи) протистоятимуть монстрам

Продовжуємо працювати з математичними формулами. Робимо годинник, що будуть показувати час у середині світу майнкрафт.

 Починаємо роботу над створенням гри «хрестики-нулики». На першому занятті цього проєкту ми сконцентруємося на створенні коду, що відповідатиме за будівництво поля для гри

Продовжуємо роботу над створенням гри «хрестики-нулики». На цьому занятті ми створимо механіку гри та повторимо минулі теми: змінні, умовні оператори, типи координат.

Створюємо зображення улюбленого моба за допомогою програмного коду.

Розпочинаємо створення фінального проєкту під час виконання якого ми повторимо пройдений матеріал протягом курсу. Разом з тим, це наймасштабніший проєкт протягом курсу

Продовжуємо роботу над океанаріумом. 

 

Заняття є наступним етапом в реалізації проєкту «Куточок океану».

Завершуємо найбільший проєкт курсу

Навчатися онлайн — зручно!

Навчаємо без стресу
Не витрачайте час на дорогу

Відвідуйте онлайн-трансляції, або ж переглядайте записи уроків, коли вам заманеться

Батьки хвилюються менше

Жодних вечірніх повернень після відвідування репетитора

Створюємо комфорт
Залишайтеся вдома

Уроки можна переглядати вдома, у зручній та затишній атмосфері

Про вас піклуватимуться

Менеджери «На Урок» готові надати вам будь-яку інформацію про навчання на онлайн-курсах

Заощаджуємо кошти
Жодне заняття не «згорить»

Якщо ви пропустили онлайн-трансляцію, ви завжди можете переглянути її повторно у запису

Гарантія повернення коштів

Якщо ви вирішите припинити навчання, ми повернемо вам кошти за невикористані уроки

Викладач курсу
Гандзюк Юрій Сергійович

Досвід викладання STEM-дисциплін у школі – 3 роки. Працював із учнями 1-9 класів.

Довідка: Навчався в ЛНУ імені І. Франка за спеціальністю «Історія та археологія».

Сертифікати та дипломи викладача

Формуємо рейтинг найактивніших учнів

Записатися на курс

Курс «Основи програмування у середовищі Minecraft: EE» для дітей 10–12 років

Навчіться створювати власні ігри у Всесвіті Minecraft
Вільно ще 5 місць
Вартість курсу за 25 занять по 1 академічна година
Вартість за годину — лише 238 грн!
7140 грн
5950 грн

   Якщо вам не сподобається навчання, ми повернемо гроші. Умови повернення.