Курс «Основи програмування у середовищі Minecraft: EE» для дітей 7–9 років

Старт 23 липня
Навчіться будувати алгоритми та створіть свою першу комп'ютерну гру!
Гандзюк Юрій

Вчитель програмування, стаж роботи — 3 роки.

Про курс

Ви любите яскравих анімованих героїв, вас цікавлять комп'ютерні ігри, ви хочете зрозуміти, як їх створюють? На цьому курсі ви отримаєте саме таку нагоду.

Ми підготували цікаві уроки для тих, хто хоче познайомитися з середовищем програмування Minecraft: EE, дізнатися про його можливості та спробувати створити ігри різних жанрів.

Кожен урок — це захопливий онлайн-практикум, на якому ви дізнаватиметеся багато нового, а найкорисніше — одразу бачитимете, як використовувати отримані знання для створення анімацій та ігор.

*Учасники курсу отримують доступ до ліцензійних програм для навчання

 

Старт 23 липня

Щовівторка о 20:00 та щоп'ятниці о 20:00 та
завжди доступні у запису

25 занять по 1 ак. години / 400 завдань
238 грн / година

Чому навчатися з нами краще, ніж з репетитором

Індивідуальний підхід
Всі учні отримують увагу. Навчання проходить у невеликих групах, що є дуже ефективно
Авторська навчальна програма
Матеріали, які використовує викладач, є авторськими та постійно оновлюються
Викладачі — професіонали своєї справи
Мають досвід роботи у приватних навчальних закладах
Підтримка 24/7
Поставити запитання викладачу можливо навіть після уроку
Онлайн-формат
Заняття проходять в режимі онлайн та завжди доступні у запису
Економія
Одна година навчання коштує в середньому — 50 грн

Як відбувається навчання

Відеоуроки онлайн з викладачем
Активна взаємодія під час уроку
Запис уроків та доступ до них
Гейміфікація процесу навчання

Інтерактивні домашні завдання
Додаткові матеріали до кожного уроку
Шкала ефективності навчання
Відкритий рейтинг учнів курсу

Особистий куратор, закріплений за кожним учнем

  • Допомагає не пропустити важливі заняття
  • Контролює виконання домашніх завдань
  • Консультує учнів, які зіштовхнулися з труднощами під час навчання
  • Робить ваше навчання зручним та ефективним

Програма курсу

На цьому занятті учні знайомляться з програмним середовищем MakeCode, на якому ми будемо програмувати в Minecraft:EE.

Іншою важливою частиною заняття буде вивчення блоків подій, які ми будемо використовувати протягом всього семестру.

 

Учні знайомляться з методом взаємодії зі світом – агентом. Агент – це робот, якого необхідно запрограмувати. На цьому занятті діти знайомляться з тим, як ним керувати, переміщувати та розміщувати блоки. Програмування агента розвиває алгоритмічне мислення.

Заняття, що закріплює знання, здобуті на занятті номер 2. На ньому діти будуть вчитися прораховувати послідовність необхідних кроків для виходу агента з лабіринту та реалізувати це засобами MakeCode

Заняття продовжує знайомити учнів з можливостями програмного середовища. На цьому уроці ми детальніше знайомимося з засобами будівництва та навчаємося складати складніші алгоритми.

Учні навчаються розробляти складніші алгоритми. На цьому занятті ми починаємо будувати козацький форт – Запорізьку січ – за допомогою агента. Також на цьому занятті ми знайомимося із циклами (програмний блок, що дозволяє повторювати частину коду визначену кількість разів).

Цей урок є продовженням минулого заняття. Продовжуємо будівництво та удосконалюємо нашу Січ.

Продовжуємо роботу над проектом «Будуємо Запорізьку січ»

Фінальне заняття з проекту «Будуємо Запорізьку січ» на якому ми завершуємо всі роботи

 

На цьому занятті учні навчатимуться того, як швидко та легко зробити город, запрограмувавши для цього агента.

Завершуємо будівництво нашої ферми та додаємо різні господарські споруди. 

1 ак. година / 5 завдань

На цьому занятті учні дізнаються, що таке абсолютні координати та від якої точки в майнкрафті вони відраховується. На самому занятті буде створено програму, що відповідатиме за будівництво будинку, використовуючи саме координати.

На цьому занятті учні дізнаються, що таке відносні координати, в чому їх відмінність від абсолютних та для чого їх використовують у програмуванні. Окрім цього, учні програмують будівництво споруди за допомогою агента та створюють програму для копіювання, що в своїй основі використовує відносні координати

На цьому занятті учні знайомляться з поняттям функції (функція – частина програми, яка реалізує певний алгоритм і дозволяє звернення до неї з різних частин загальної (головної) програми) та в яких випадках вона застосовується. Окрім цього, для засвоєння поняття функції та розуміння того, як із нею працювати в Minecraft, учні запрограмують агента на будівництво шахівниці.

 

Продовжуємо знайомство з функціями та завершуємо нашу шахівницю

На цьому занятті діти знайомляться з роділом «Конструктор». Він дозволяє створювати будівлі чи інші споруди, але, на відміну від агента, гравець не бачить етапи будівництва, а одразу його результат. Це краще розвиває просторове мислення. На цьому занятті учні будуть робити перші кроки в освоєнні цього засобу, використовуючи знання про відносні координати.

За допомогою «Конструктора» діти побудують свій власний зоопарк з огорожею, вольєрами та декораціями, в які розмістять монстрів з гри Minecraft.

Продовжуємо роботу над проектом «Відкриваємо монстропарк».

Завершуємо роботу над нашим монстропарком

 

Продовжуємо працювати з «Конструктором». Програмуємо його на будівництво механізму для запуску динаміту.

Завершуємо створення TNT-гармати та проводимо тестові стрільби

На цьому занятті діти дізнаються, що таке змінна. Також ми використовуємо змінні, щоб зробити лічильники.

На цьому занятті ми продовжимо вивчати змінні та пропрацьовуємо краще розуміння того, для чого змінні потрібні. Дізнаємося, що змінні бувають різних типів, в залежності яку інформацію вони в собі зберігають

Продовжуємо працювати зі змінними. На цьому занятті ми зробимо гру в якій дітям необхідно буде полювати на кроликів, що з'являються у випадковому місці. Змінні будуть відповідати за підрахунок стріл та кількість впольованих кроликів.

1 ак. година / 5 завдань

На цьому занятті ми познайомимося з умовним твердженням «якщо…то…інакше» та за допомогою цього програмного блоку побудуємо піраміду.

 

На цьому занятті ми продовжуємо знайомство з умовним твердженням «якщо…то…інакше» та запрограмуємо агента на будівництво мосту у випадку, коли під ним немає блоків.

1 ак. година / 5 завдань

Навчатися онлайн — зручно!

Навчаємо без стресу
Не витрачайте час на дорогу

Відвідуйте онлайн-трансляції, або ж переглядайте записи уроків, коли вам заманеться

Батьки хвилюються менше

Жодних вечірніх повернень після відвідування репетитора

Створюємо комфорт
Залишайтеся вдома

Уроки можна переглядати вдома, у зручній та затишній атмосфері

Про вас піклуватимуться

Менеджери «На Урок» готові надати вам будь-яку інформацію про навчання на онлайн-курсах

Заощаджуємо кошти
Жодне заняття не «згорить»

Якщо ви пропустили онлайн-трансляцію, ви завжди можете переглянути її повторно у запису

Гарантія повернення коштів

Якщо ви вирішите припинити навчання, ми повернемо вам кошти за невикористані уроки

Викладач курсу
Гандзюк Юрій Сергійович

Досвід викладання STEM-дисциплін у школі – 3 роки. Працював із учнями 1-9 класів.

Довідка: Навчався в ЛНУ імені І. Франка за спеціальністю «Історія та археологія».

Сертифікати та дипломи викладача

Чому ти навчишся на цьому курсі?

-  Познайомишся з середовищем програмування Minecraft: EE

-  Створиш свою першу гру

Формуємо рейтинг найактивніших учнів

Записатися на курс

Курс «Основи програмування у середовищі Minecraft: EE» для дітей 7–9 років

Навчіться будувати алгоритми та створіть свою першу комп'ютерну гру!
Вільно ще 5 місць
Вартість курсу за 25 занять по 1 академічна година
Вартість за годину — лише 238 грн!
7140 грн
5950 грн

   Якщо вам не сподобається навчання, ми повернемо гроші. Умови повернення.