Опановуйте шкільну програму з української мови та літератури на новому онлайн-курсі. Це найлегший та найцікавіший спосіб навчитися виконувати завдання будь-якого рівня складності!
На вас чекає багато практики на кожному занятті. Викладачка підготувала цікаві завдання для 5 класу, презентації зі зрозумілим поясненням теоретичної частини, а ще корисні домашні завдання.
Долучайтеся до навчання на курсі, активно працюйте на кожному занятті, будьте наполегливими, і ви побачите, як мова та література стають щоразу цікавішою!
Щосуботи об 11:00 та
завжди доступні у запису
Особистий куратор, закріплений за кожним учнем
Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Міфи і легенди давніх українців Міфи як первісні уявлення про всесвіт і людину, реальні та фантастичні елементи людської поведінки.
Легенди: «Про зоряний Віз», «Берегиня», «Чому пес живе коло людини?» (за С. Плачиндою), «Дажбог», «Неопалима купина» (за Є. Шморгуном), «Як виникли Карпати», «Чому в морі є перли і мушлі» (5 творів на вибір учителя).
Народні перекази. «Прийом у запорожців». Звичаї та традиції запорозьких козаків.
Лексичне значення слова.
Групи слів за значенням.
Однозначні й багатозначні слова.
Пряме й переносне значення слова.
Антоніми, омоніми, пароніми, синоніми.
Тлумачний словник, словники антонімів, синонімів, омонімів, паронімів.
Лексична помилка та її умовне позначення
Народні казки «Яйце-райце».
Світогляд народу, його морально-етичні принципи в казці; зв’язок із міфами.
«Про правду і кривду» або «Мудра дівчина» (на вибір учителя).
«Ох» або «Летючий корабель» (на вибір учителя).
Тематика народних казок, їхні різновиди (про звірів, побутові, чарівні (героїко-фантастичні)).
Побудова казки, її яскравий національний колорит.
Народне уявлення про добро і зло в казці.
Фантастичне і реальне, смішне і страшне, красиве і потворне в казках
Значущі частини слова: корінь, префікс, суфікс, закінчення, основа.
Спільнокореневі слова та форми слова.
Змінні та незмінні слова
Літературні казки Іван ФРАНКО.
«Фарбований Лис»
Дитинство письменника.
Іван Франко – казкар (зб. «Коли ще звірі говорили»).
Зміст казки, головні і другорядні персонажі.
Образ Лиса, риси його характеру.
Особливості літературної казки, її відмінність від народної.
Правопис значущих частин слова. Написання і вимова префіксів пре-, при-, прі-.
Робота з текстами - описами предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності
Василь КОРОЛІВ-СТАРИЙ.
«Хуха-Моховинка»
Короткі відомості про письменника і його фантастичні казки.
Образи фантастичних істот, створені уявою автора на основі українського фольклору.
Добро і зло в казці.
Світлий, життєствердний погляд на світ.
Аналіз зовнішності (портрета) казкових істот.
Наскрізний гуманізм казки.
Відвідуйте онлайн-трансляції, або ж переглядайте записи уроків, коли вам заманеться
Батьки хвилюються меншеЖодних вечірніх повернень після відвідування репетитора
Уроки можна переглядати вдома, у зручній та затишній атмосфері
Про вас піклуватимутьсяМенеджери «На Урок» готові надати вам будь-яку інформацію про навчання на онлайн-курсах
Якщо ви пропустили онлайн-трансляцію, ви завжди можете переглянути її повторно у запису
Гарантія повернення коштівЯкщо ви вирішите припинити навчання, ми повернемо вам кошти за невикористані уроки